joi, 25 iulie 2013

Suma WOW! VEZI cat a cheltuit Daniela Gyorfi pe operatii estetice de-a lungul carierei sale “Imi permit si am facut-o pentru publicul meu”

Daniela Gyorfi a facut orice s-a putut pentru ca imaginea ei sa fie perfecta.

 Artista a recunoscut ca s-a operat de mai multe ori si nu ii pare rau deloc, chiar daca sumele de bani nu sunt unele mici deloc. Solista a scos din buzunar circa 12.000 de euro pentru a arata exact cum si-a dorit.

“Operatiile nu sunt o investitie. Nu o gandesc ca pe o afacere. Imi pot permite si m-am operat pentru mine si pentru publicul meu. Pur si simplu ma respect. Am dat cam 12.000 de euro. Ultima operatie la sani a fost 4.500 de euro si cele doi dinainte cam 3.000 fiecare. Nu imi pare rau nicio clipa de ce am facut. Sunt multumita. Am cheltuit ceva bani in imaginea mea, dar daca ma gandesc la cariera mea, de aproape 20 de ani… sunt foarte multi bani”,
a spus Daniela la Acasa TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu