duminică, 14 iulie 2013

Adelina Pestritu nu a trecut peste momentul casniciei cu Liviu Varciu: "Prima data m-am grabit cu maritisul, eram micuta"


bet365 Autonom.ro



Dupa mariajul destramat cu Liviu Varciu, Adelina Pestritu spune ca nu doreste sa se grabeasca cu privire la acest pas.
“Deocamdata nu mai vreau sa ma marit pentru ca am observat ca daca te grabesti, risti sa dai gres”, a spus Adelina.
Bruneta nu regreta niciuna dintre alegerile facute pana acum, dar considera ca experienta de viata este foarte necesara atunci cand e vorba de barbatul langa care se presupune ca iti vei petrece tot restul vietii.
“Prima data m-am grabit cu maritisul, eram micuta si nu m-am gandit la cate sacrificii si compromisuri trebuie sa faci intr-o casnicie. Consider ca nu eram pregatita la momentul respectiv, cand m-am maritat, si nici acum nu sunt pentru ca nu mi-am gasit < jumatatea>. Jumatatea ti-o trimite Dumnezeu la momentul potrivit si in locul potrivit si cred ca nu trebuie cautata intr-un anume loc. Poti sa-ti gasesti jumatatea si cand mergi sa cumperi paine, la magazinul din colt“, a mai spus vedeta.
bet365 Autonom.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu