sâmbătă, 6 iulie 2013

Care este cel mai enervant lucru pe care il poate face o fata intr-o relatie? Ce raspund baietii:

Pentru a ne astampara curiozitatea in legatura cu cele mai enervante lucruri pe care o fata le poate face intr-o relatie, am cerut parerea catorva baieti! Iata ce ne-au raspuns!



Sa fie negativista si sa para tot timpul ca are nevoie de ajutorul meu, sa nu se poate descurca singura niciodata, sa nu aiba deloc stima de sine”, a raspuns Mihai, 19 ani.

Nu mi-ar placea deloc ca tipa sa imi spuna tot timpul ce ar trebui sa fac si sa fie mereu nemultumita! Nu vreau sa fie cicalitoare, sa dea sfaturi pe care nu le cere nimeni, stii, genul ala de femeie care isi baga nasul in toate oalele”, spune Adrian, 23 ani.

Corneliu, 20 ani, sustine ca il enerveaza foarte mult femeile ipocrite si cu fite: „Cel mai deranjant lucru la o femeie cu care traiesti este sa fie ipocrita si sa imi ceara lucruri pe care ea nu le-ar face pentru mine. Nu as accepta sa fiu genul acela de „cavaler” bleg care face tot felul de compromisuri din iubire, iar aleasa mea sa faca numai mofturi”.

"Am avut cateva experiente... sa zicem, neplacute, din care am tras niste concluzii. Unele fete cred ca lor li se cuvine totul, pentru ca ele sunt fete, iar baietii trebuie sa vina mereu cu flori, sa plateasca la restaurant, eventual sa le duca la Mall, sa le sune de cel putin cinci ori pe zi, sa le asculte toate smiorcaielile si, daca faci asta, tot nu e de ajuns. Multe sunt egoiste si superficiale si m-am hotarat sa evit genul asta de persoane cat pot de mult, de-acum incolo!", a marturisit Razvan, 22 ani.

Mie nu-mi plac fetele care vorbesc urat si care se imbraca vulgar! Parerea mea e ca fetele ar trebui sa fie mai delicate, mai sensibile, ca au pretentia doar ca reprezinta „sexul frumos”! A, si nu cred ca mi-ar placea ca prietena mea sa fumeze... nu de alta, dar gustul de tigara e moartea pasiunii!” ne-a declarat Ionut, 24 ani.

Pentru fete: Spune drept, te-ai recunoscut in vreo descriere de mai sus?
Pentru baieti: Tu ce parere ai? Care sunt cele mai enervante lucruri pe care o fata le poate face intr-o relatie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu