duminică, 14 iulie 2013

Mantea si Varciu formeaza un cuplu? "D-asta nu e bine sa faci sex cu colegii"! Vezi la ce se refera


bet365 Autonom.ro
Liviu Varciu a avut un mic atac la adresa Andreei Mantea si s-a legat de faptul ca prezentatoarea TV a avut o aventura cu un coleg de al ei.
Liviu Varciu si Andreea Mantea s-au comportat foarte ciudat, in aceasta seara, in cadrul unei emisiuni TV. Fostul sot al Adelinei Pestritu sustine faptul ca Andreea l-a scos astazi la o ciorba si a divulgat faptul ca fosta iubita a lui Stefan Stan a avut relatii intime cu un coleg.
"Asa face Andreea Mantea cand nu o mai cuibareste nimeni. Am iesit la masa astazi cu ea, pentru ca, de cand s-a certat cu Stefan Stan, nu mai are pofta de mancare, sa nu mai zic de bani, si am zis ca o imprumut eu. Stefane, iti dau dreptate, nu se poate asa ceva. De aia a plecat si baiatul ala. Am mers la ciorba si a inceput sa planga. De asta e bine sa nu faci dragoste cu colegii tai", a marturisit Liviu Varciu, pentru Kanal D.

 Andreea Mantea sustine ca povestea a stat fix invers si ca Liviu a sunat-o si a invitat-o sa ia masa in oras: "Minte. Eram la munca si m-a sunat si mi-a zis ca nu are bani. S-a rugat de mine si mi-a zis ca are pofta de o anumita ciorba si nu are bani".


bet365 Autonom.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu