sâmbătă, 10 august 2013

Amintirea care i-a MARCAT copilăria lui Connect-R: M-am frecat cu peria de sârmă SĂ NU MAI FIU ŢIGAN


Connect-R, pe numele lui adevărat Ştefan Mihalache, a afirmat că a avut de suferit în timpul copilăriei din cauza discriminării şi a atitudinii persoanelor faţă de etnia romă.

Deşi, în prezent Connect-R se mândreşte cu originile sale ţigăneşti, în timpul şcolii a avut de suferit din cauza etniei lui.

"Învăţatoarea m-a pus din prima zi să stau în ultimele banci, deşi nu eram cel mai înalt, iar când avea inspecţii mă învoia ca să nu-i stric ora. Am ajuns acasă şi am luat o perie de sârmă, săpun şi am început să mă frec pe mână. Şi acum am semnul. În mintea mea era ideea că trebuie să scap de culoarea asta, care era ceva ca o murdărie şi să fiu ca ceilalţi copii. Mama mi-a explicat că România este o ţară care ne-a adoptat, că suntem români chiar dacă avem altă etnie şi că vorbim limba română. De atunci eu ştiu că sunt român în primul rând. Ţigan pentru mine e aşa, o subdiviziune!”, a povestit Connect-R în cadrul unui proiect realizat in cadrul programului regional „Vocile comunitatii rome in societate”, coordonat de Centrul pentru Jurnalism Independent.


"Educaţia m-a definit. Tatăl meu este un tip foarte apropiat de biserică şi de Dumnezeu. De la el am învăţat foarte multe lucruri ca şi dogmatică, dar filocalia mi-am luat-o de la mama. Mama mea are un sistem valoric foarte bun. Noi îi spunem "generalul". Mai am o soră, un om extraordinar", a precizat Connect-R.
TinaR - VIP 3 Suisses - VIP dEpurtat.ro TShirt-Factory.ro Bio-Cosmetics.ro

Acesta a dezvăluit şi câteva momente dificile din viaţa sa.

"După '90 tata a fost dat afară de unde lucra în construcţii, mama de la Institutul de Mase Plastice Pipera şi atunci se chinuiau să ne întreţină. Cred că au fost şi zile în care nu am reuşit să mâncăm nimic, dar noi ne-am hrănit tot timpul cu dragoste şi a fost apă oricum, aveam apă. Nu-mi place să spun expresia asta că am murit de foame. Nu am murit de foame niciodată. Dumnezeu nu lasă pe nimeni să moară de foame", a mărturisit cântăreţul.


DACA TI-A PLACUT ARTICOLUL, URMARESTE-NE PE FACEBOOK!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu